Deelnemers SLS strijden om een ‘Chopard’

Deelnemers SLS strijden om een ‘Chopard’

In 50 jaar SLS zijn wij er als organisatie achter gekomen dat succes afhankelijk is van een groot aantal factoren. De deelnemers zijn daar zeker één van… maar ook de sponsoren zijn van groot belang! Zonder hun steun, inzet en toewijding lukt het ons als organisatie van de SLS niet om ieder jaar weer een mooie nieuwe editie neer te zitten. Vandaar dat wij u de kans willen geven deze sponsoren beter te leren kennen en laten wij een aantal van hen aan het woord…

ZWbromOnder de “bordeaux rode” luifels van de vestiging van Steltman Watches aan het Noordeinde in den Haag vertelt Andrew Brom over het belang van tijd in een rally en de band van Steltman met Chopard.

Andrew Brom: “Steltman is al sinds 1917 niet meer weg te denken uit het Haagsche stadsleven. Ooit opgericht door Johannes Steltman, wiens specialiteit emailleren was, zijn wij inmiddels uitgegroeid tot de toonaangevende Juwelier van Nederland”. Voor de ervaren hobby restaurateurs onder u: emailleren herkent u wellicht nog aan de klassieke ‘merk-badges’ of ‘car-badges’ die u op uw oldtimer heeft zitten. Tegenwoordig is emaille helaas steeds meer uit de samenleving verdwenen en ook Steltman heeft haar aandachtsgebied sinds die tijd verlegd. Inmiddels kunt u daarom bij Steltman, naast alle toonaangevende merken, ook terecht voor een breed scala aan edelmetalen, bewerkingstechnieken en sieraad-ontwerp in eigen huis. Daarnaast zette Steltman zelfs rechtstreeks in op de klant die op zoek is naar horloges. Zodoende is er inmiddels een winkel voor juwelen, aan de Plaats, en een speciale winkel voor horloges, “Steltman Watches”, aan het Noordeinde in den Haag, te vinden.

horlogesZoals elke competitieve navigator zal beamen is tijd een cruciaal element in het klassieke rally rijden. Met een beleid vanuit den Haag om de filedruk te verminderen, meer asfalt en parkeerplaatsen voor elektrische auto’s te creëren blijft er weinig van ons Nederlandse rally landschap over. Steeds meer moeite kost het uitzetters om die ene fantastische ‘oude weg’-situatie te vinden. Daarom komt het steeds vaker voor dat de winnaar van een grote rally slechts met luttele strafpunten en een paar seconden verschil wint van de nummer twee. Reden te meer om aandacht te schenken aan dit cruciale onderdeel van deze 50ste SLS.

Andrew Brom deelt naast de passie voor uurwerken ook de passie voor klassieke autosport met Chopard. Niet geheel tegen de verwachting in ligt daarom al jarenlang een groot deel van de Chopard collectie in de vitrine bij Steltman. Met twee vestigingen in den Haag en een rallyhart binnen familie Brom kon tijdens, de meest Haagse rally van Nederland, ook geen Chopard-vleugje ontbreken. Daar heeft Steltman zich hard voor gemaakt en het resultaat mag er dan ook zijn… Steltman biedt de winnaars van de SLS daarom ook dit jaar weer een fantastisch Chopard horloge aan. De SLS is de enige Nederlandse rally waar de winnaars om zo’n mooie prijs strijden.

noordeinde

Andrew: “De prijs is niet alleen als een aandenken aan een geweldig evenement, maar ook met een knipoog naar het prolongeren van de titel van de winnaars. Natuurlijk moeten de winnaars van deze 50ste editie nog beslagener ten ijs komen om volgend jaar de concurrentie opnieuw achter zich te laten. Een Chopard horloge is daar volgens ons perfect geschikt voor!”.

Tot slot geven we de sponsoren altijd de kans om de deelnemers een gouden tip mee te geven voor tijdens de aankomende SLS. De meeste sponsoren zijn vaak ook deelnemer en dit biedt hen de kans om of de concurrentie op het verkeerde been te zetten of de confrontatie keihard aan te gaan. Andrew heeft daarom ook een waterdicht advies voor zijn concurrentie: “zorg dat u op tijd bent”…

steltman-fw_